Wejki-pejki

2010-04-13 @ 10:17:19
Försov mig i morse igen. Har som sagt inte kommit överrens med alarmet på min nya telefon än. Men jag tror jag löste det på bussen imorse. Igår hade jag missat att alarmets snooze-intervall var 10 minuter och inte går att ändra. Så igår kväll ställde jag 3 alarm, 1 var 3dje minut. Somnade nöjd. Vaknade imorse med panik för att de inte hade ringt. Telefonen låg så snällt där jag lagt den kvällen innan. Varför hade den inte ringt?! Har en "task killer" installerad som "dödar" alla apps som ligger och kör i bakgrunden. Tydligen "dödas" alarmet halvt, Det står fortfarande på displayen att alarmet är på med det ringer inte. Har nu bockat ur att alarmet ska stängas av så för hoppningsvis så kommer jag vakna i tid imorgon.

Tack älskling för hjälpen imorse!! Hade aldrig hunnit utan dig.

Första timmen i skolan har jag suttit och läst aftonbladet, känns verkligen som ett bra val av mig att stressa hela morgonen för att hinna med bussen. Kunde ha kommit till 10 istället och inte missat någonting, eftersom vi har suttit och gjort om allt från igår... Less om något, jag lovar.

Roligare än så här blev det inte för tillfället Fröken Jonsson, ledsen att göra dig besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback