Första augusti

2010-08-01 @ 09:53:19
Vill börja med att säga att hittills har den här helgen varit fantastisk och jag hoppas den fortsätter i samma spår.

Tack Frida och Calle för i fredags, att ni hoppade era planer för min skull, det uppskattas till hundra! Och jag tyckte det blev väldigt mysigt efter allt ändå.

Tack Johnny, Vera och yrvädret för en supermysig lördag. Den blev inte vad vi planerat men jag tror ändå att den blev lite bättre.

Nu ska vi fixa klart i tvättstugan och sen bär det av till "Hemmet" i Ösmo. Fika med mor och far, moster med sambo och min älskade. Bror kanske har tid han med. Sen stannar vi på middag. Känns som bra planer. Har saknat mina föräldrar nu när dom har varit borta på semester.

3 dagar kvar på jobbet. Alldeles för många och länga dagar. Längtar tills det är över så att jag får några dagar ledigt. Undra vad vi hittar på då. Vi funderar på att åka ut på sjön och campa lite. Vi gillar ju sånt även om vi inte gör det så ofta.

Tvättstugan var det ja!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va e de sant? Men jag har den aldrig i datan förutom då jag ska föra över saker :O



Vart jobbar du nånstans?



Kram kram

2010-08-01 @ 16:36:25
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Sandra

ahaa, de visste jag verkligen inte :O



Åh vad roligt, vad gör du då? Vart ligger huvudkontoret?

2010-08-02 @ 10:14:09
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback