Skotta skotta skotta!

2010-12-06 @ 12:32:24
Idag skulle praktiken ha börjat, men jag har ledigt idag och kör igång imorgon istället. Det var nån utbildning som alla skulle på.
Om tenta på Torsdag. Har fortfarande inte kommit mig för att plugga än, känner mig egentligen säker på det så därför pluggar jag inte. Men om man tittar på resultatet av den förra tentan jag gjorde så kan jag inte ha vart så säker. Får ta det när jag kommer hem senare.

Tänkte faktiskt ta och göra en massa saker idag. Ska åka iväg till Haninge och köpa mina kontakter och grejer jag pratade om igår. Ska även svänga förbi Bauhaus och kolla kakel och golv till köket. För det verkar som om vi kanske kommer till skott nu ändå. När jag ändå är i krokarna ska jag nog åka och pussa lite på älskling som är på jobbet. Beroende på när jag kommer hem så ska jag nog baka lite bröd också. Sen får vi se om jag hinner plugga. Men om jag överhuvudtaget ska kunna komma iväg någonstans idag så bör jag piffa till mig lite.

Andreas var så sönderstressad i morse att jag erbjöd mig att köra honom till Ösmo där en kollega skulle hämta upp honom. När jag kom hem skottade jag fram parkeringsplatsen. Det är den 3dje parkeringsplatsen jag skottat fram på en vecka. Vi har ju blivit av med våran på grund av fasadrenoveringen här i föreningen. Det står massa containrar på min ordinarie plats, så vi har fått låna en annan. Men den dagen som vi bestämde oss för att skotta rent hela den platsen så valde de som har platsen egentligen att komma hem från sin semester. Så vi fick snällt ställa oss på gatan efter att ha slitit i en halvtimme. Så när jag skulle ha bilen någon dag senare så var jag tvungen att skotta bort plogvallen runt bilen för att komma ut. Och när jag ändå var i farten gjorde jag det ordentligt. När jag kom hem en kvart senare så hade någon annan ställt sig där och har stått där sedan dess. Nu har vi fått låna en annan plats som jag idag har skottat rent helt. F*n om det kommer någon och ska ha den platsen nu! Får se om jag ska göra uppror när jag kommer hem sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback