Dator!

2010-02-28 @ 10:11:30
Svärmor skakde hand på att köpa min dator igår. Så nu är den nya beställd! Den dyker förhoppningsvis upp på tisdag om allt går som det ska. Tror jag kommer bli riktigt nöjd. Jag längtar så! Så nu ska jag nog sätta mig och rensa på den här datorn så att jag får med mig allt jag vill till den nya.

Äntligen en helt vit/rosa dator!! Tidigare har jag bar hittat rosa med svart ram runt skärmen vilket inte har varit intressant. Den här kommer jag älska och den blir min i veckan!!

Kommentarer
Postat av: Elin

aaw så fin! skulle gärna lägga vantarna på både den och väskan du köpt till... ;p



säg till om du vill hitta på något någon gång. det vore skitkul tycker jag. uppdatera sig, snacka lite strunt och så! :)

2010-03-01 @ 16:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback