En sväng på stan

2010-02-13 @ 16:45:24
Har mailat på akvariet men inte fått något svar. Åååh jag vill!

Var iväg och tittade på telefonen jag var sugen på. Den var sådär. Jag gillade allt förutom att den såg lite plastig ut. Tittade även på en liknande som såg bättre ut. Dock så var den inte 3G så jag vet inte om den kommer funka med mitt simkort. Har faktiskt inte kolla på sånt. Får googla.Hittade även en dator som jag böev kär i. Som jag säkert tidigare sagt så är jag inte alls nöjd med den jag har och vill byta ut den. Får se hur det blir med den saken.
Köpte nya örhängen på Kick's som var tokigt söta. Mascara, läppglans och ett nagellack blev det också. Allt utom mascaran var i rosa. Både jag och Andreas hittade varsin parfym som vi båda gillade. Så nu när vi kom hem så klippte jag ut en bild på min och la i hans plånbok så att han har till framtiden när han inte vet vad han ska köpa till mig. Det blev en gummiplatta att lägga telefonen (och annat) på i bilen. Galet bra är den. Sen åkte vi hem.

Nu ska vi snart börja med maten, eller ja Andreas tog på sig att laga mat idag. Trevligt. Får se om jag får komma till hans undsättning när stressnivån stigit till max. Sen är det Melodifestivalen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback