Jag har redan tappat vilken dag det är!

2010-02-02 @ 00:13:01

Gick till mammas jobb efter skolan och drack varm choklad. Det var länge sedan jag gjorde det! Sen gjorde vi sällskap hem, på försenade tåg. Struntade i att åka hem och hämta bilen så att jag kunde hämta Andreas, Gick hem till mamma och pappa istället på en gång och så fick pappa hämta Andreas så jag fick plugga lite. Idag var det svåra grejer vi skulle lära oss. Måste traggla en hel del innan det faller på plats. Inga aha-upplevelser här inte.

Imorgon är det studiedag. "Ledigt". Vi ska sätta upp de sista sladdarna så att de inte ligger och skräpar på golvet längre. Annars har jag ikt ne speciellt mycket inplanerat. Skulle vilja åka en sväng till haninge och skaffa lite fiskar till akvariet, men jag tror att Babe kommer protestera. Kanske ska åka själv.

Nu däremot ska jag sova! Kanske läsa lite först. "Flickan som lekte med elden" = Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback