Ledig dag!

2010-02-02 @ 23:15:01

Idag var vi iväg till Haninge. Sega i starten och åkte inte förns vid halv 12 nästan. Planen var Haninge centrum, Länna, Maxi, djuraffären. Kom till centrum och knallade i några butiker och beger oss till Länna för att byta våran elvisp som var felpacketerad. Väl där inser vi och säljaren efter att ha slitit upp flera andra förpackningar att det var samma fel i de andra så vi gick hem med samma som vi kom dit med. Hittar inte mina älskade handskar och förstår att jag glömt dem i centrum, bara åka tillbaka. Hittar dem på H&M. Iväg till Maxi. När vi nästan är klara så ringer Jajja och undrar om han får åka med oss hem. Självklart! Tillbaka till Länna. Sista stopp djuraffären. Köpte 6 jätte fina fiskar som nu simmar i akvariet. Hann även med att ta mig till Ösmo och simma. Dock liogger sladdarna kvar i vardagsrummet precis som i morse. Andreas skulle kanske ta dem imorgon. Hoppas det!

Nu ska jag borsta gaddarna och sen ska jag sova. Eller läsa.


Kommentarer
Postat av: Elin

det var roligt att se dig igår! :D

2010-02-04 @ 11:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback