Måndag kväll.

2010-02-22 @ 19:40:52
Den här dagen har präglats av praktiken. Har suttit och skrivit halva dagen och raderat det skrivna andra halvan i stort sett. Hatar att skriva ansökningar. Ringde ett företag på eftermiddagen men det var ingen som svarade.  Typiskt.

Behövde laga mina skor som läcker som ett såll så jag tog en sväng till jobbet (mitt gamla alltså). Har skjutit upp det i flera veckor (återkommande sätt för mig att hantera saker på) bara för att jag inte vill gå dit. Men nu fick det vara nog, är så trött på att vara blöt om fötterna. Fastnade och prata med Cat en stund. Vi ska nog och äta lunch på torsdag tillsammans och snacka lite skit. Mysigt. Har saknat henne! Annars var allt som vanligt. Limmet på skorna står och torkar nu i alla fall.

Sprang runt i 1½ timme imorse och letade efter mina nycklar. När jag tillslut gav upp så hittade jag dem i jackan, som jag hade letat igenom 6 ggr varav en gång lyft av den från galjen och skakat den upp och ner. Otroligt. Dessutom är mina älskade handskar borta! Vet inte var dom tagit vägen. Befarar att dom ligger i simhallen. Har dock inget minne av att jag hade dem med mig dit. Suck, antar att dom är borta hur som hellst...

Boken till nästa kurs är uthämtad nu också. Skönt att ha det från samvetet.

Nu väntar jag bara på att Babe ska komma hem. 3½ timme kvar om bussar och tåg går som det ska. Stackaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback