Samma namn.

2010-02-25 @ 21:57:28
Jag har inte direkt ett eget namn. Vi är totalt 9 stycken i sverige som heter samma sak och har Sara som tilltalsnamn. 5 av dessa stavar lika dant och 2 av dessa har nästan samma mellannamn som jag. De har ett A på slutet det är enda skillnaden. 1 av dessa är även född samma år som jag.

Så okej egentligen så är jag ensam med att ha mitt namn, det finns ingen som har exakt samma. Om man däremot söker på Facebook så får man upp 6st med "mitt namn". Helt plötsligt kände jag lite att jag saknar en egen identitet.

Tänk om man hade ett namn som ingen annan hade. Har nyligen träffat en tjej som har det. Googlar man hennes namn får man endast upp info om henne. Ganska häftigt.

Om jag skulle ta Andreas namn när (om) vi gifter oss så skulle vi vara 57st med samma tilltalsnamn och med Sara som tilltalsnamn. Vet inte om det var en bättre kombo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback