Tentan

2010-02-09 @ 00:05:26
Ska jag vara ärlig så hade jag panik hela vägen in till skolan i morse. Det kändes helt åt fanders. Sprang på våran projekledare i korridoren och hon hade i alla fall fixat så att jag skulle få skriva. Sen får jag blackout! Shit! Jag hade 3 timmar på mig så det vara ganska lugnt ändå. Jag lyckades väll klura ut vissa saker och andra stod helt still. Räknade lite hastigt på vad jag kunde få för poäng och tror att jag i alla fall kommer klara godkänt. När jag kom hem kollade jag igenom lite och tror att jag grejat några poäng mer än jag räknat till. Så förhopppningsvis så går det bra.

Nu tänker jag ta mig en välbehövd god natts sömn. Imorgon är den en 2 timmars gästföreläsning om bokföringsbrott som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback