Lite snabbt.

2010-02-16 @ 23:25:47
Nu ligger jag i sängen för natten. Både jag och Andreas ska upp alldeles för tidigt imorgon så egentligen är det lite för sent nu.

Tänkte slänga upp lite bilder på nya akvariet igår men kunde inte logga in på Blogg.se så det sket sig. Bjuder på en taskig mobil-bild så länge så lovar jag att det kommer upp bättre bilder inom en snar framtid.


Rökutveckling på tunnelbanan imorse. Hade jag inte haft Fröken J i mitt sällskap idag så vet jag inte om jag hade listat ut hur jag skulle tagit mig till skolan. Tack!!

Det börjar dra ihop sig till ny tenta. På fredag går den av stapeln och efter idag så känns det mycket bättre. Bee ska göra en frågesport till imorgon som jag inte pluggat på. det kommer nog gå sådär.

Har för mig att det var något mer jag skulle skriva om men det kommer jag inte ihåg vad det var längre.
Så god natt!

Kommentarer
Postat av: malin

Glöm inte försäkringen när det är så stort. Ut i fall det går sönder. Inte kul med den vatten skadan det kan bli. Lycka till.

2010-02-17 @ 09:36:24
Postat av: Anonym

Snyggt!!

2010-02-17 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback