Sleepyhead

2010-02-24 @ 14:34:05
"Utan frukost" har blivit mitt andranamn. Jag försover mig varenda morgon. Men inte imorse! Å jag var så glad när jag vaknade och klev upp i tid. jag ahr göra mig iordning lite extra, läsa tidningen, packa matlådaoch faktsikt till bussen. Var först vid hållplatsen och fick stå och vänta i nästan 10 minuter, vilket inte gjorde något eftersom morgonen varit så bra i övrigt.

Ska nog sälja min lilla laptop nu. Antingen hamnar den på blocket eller så ska svärmor köpa den till Andreas lillasyster. Jag skulle behöva en som är lite större men som fortfarande är liten om ni hänger med. Lägg en kommentar om ni är intresserade av en 10" vit laptop.

Måste köpa en ny väska! Den väskan jag har nu är så ful. Jag tyckte den var jätte fin när jag gick i 4:an och köpte den. Inte så mycket längre. Men det är den ända väskan jag har som jag får ner datorn och boken och allt i. Var och letade igår men hittade ingen som jag gillade. Såg en som jag blev helt kär i för någon vecka sedan, tyvärr satt den på en annan människa. Jakten fortsätter!

PS: Annelie hälsar! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback