Vilken dimma!

2010-02-26 @ 23:16:58
Körde och hämtade babe nu på kvällen. Såg knappt vart motorhuven slutade. Riktigt obehagligt! På hemvägen hamnade jag även bakom en lastbil som körde 30-40km/h så vindrutan blev totalt nedkladdad på några sekunder. Mycket irriterande.

Köpte 2 väskor idag! I love!!
Till datorn

och till armen

Me so happy!
Äntligen kan jag kassera min fula gamla blåa skrutt väska. Den får nog leva kvar i garderobendock  för den har varit väldigt praktisk genom åren!

Måste även säga att jag inte gillar att det töar. Hatar tö, det blir så slaskigt och grått och tråkigt ute. Snön som en gång var så vacker blir nu ful och tråkig. Det hade vart så mycket bättre om man bara kunde vakna upp och all snö var borta och våren hade kommit så att man slapp hela det här slaskiga h*lvetet. Dessuton är det helt livsfarligt att gå utomhus när all denna tunga snö rasar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback