Det tar aldrig slut.

2010-01-28 @ 18:08:57

Det snöar fortfarande. Vart ska detta sluta?

Fick mina klockor idag! Eller ja, den ena fick jag med mig hem, den andra ska hon korta armbandet på. Dom var lika fina som jag hoppats på. Den vit/rosa var lite större än jag förväntat mig men det gjorde nog bara saken bättre!

Jag är mycket nöjd.

Båda två kommer från

(Klicka på loggan för att komma till sidan)

Nu har jag faktiskt helg. På lördag ska Andreas firas så vi får se hur många som dyker upp. Vet inte ens vilka han har bjudit.
Måste plocka undan här hemma och springa ett par varv med dammsugaren. Som vanligt. Att vi aldrig kan hålla iordning! Om jag börjar redan ikväll så behöver jag inte stressa imorgon. Tåls att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback