Lördag 23/1

2010-01-23 @ 11:40:16
Igår mådde jag inte alls bra. Låg utslagen på soffan hela dagen, sov någon timma på eftermjiddagen också. Mår lite bättre idag. Kanske orkar göra något om jag har tur. Hade tänkt åka och storhandla men då är det bra om man vet vad man ska köpa. Och det gör inte jag. Får skriva en inköpslista först i så fall.

Annars finns det alltid en del att plocka med här hemma som vanligt. Hittills har jag ätit frukost och LÖST melodikrysset. Mamma hjälpte mig med något ord och jag henne. Jag älskar att vara lite så där töntig, melodikrysset, koka sylt, sticka och annat generellt. Jag skulle nog kunna leva med att vara hemmafru! Så länge Andreas jobbade överkomligt i alla fall. Han kom förövrigt hem med WiiFit plus till mig igår. Snäll han är. Måste prova det så snart jag är frisk. Kanske kan bli duktig på att använda det så att man får röra lite mer på sig. Jag rör mig inte lika mycket längre nu när jag går i skolan vilket har märkts lite. Ändring!

Vera & alla andra: Jag löste in förra månadens studiebidrag som kommit på check och skrev ut studieförsäkran för den här terminen. Förra terminens försäkran var redan inlämnad. Så självklart för mig men inte för er som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback