Fryser!

2010-01-11 @ 19:21:54
Man skulle kunna tro att balkongen har stått öppen idag. Så kallt (nästan) är det här hemma idag.

Första dagen efter jullovet avklarad. Sov lite tungt imorse och fick jogga lite lätt till bussen men det vara allt. Imorgon är det studiedag så då är man "ledig", har lite att läsa men jag tror jag hinner det ikväll.

Andreas kommer hem vid 23 så jag är alena ikväll. Kanske går något bra på dumburken (när jag läst klart alltså).
Ska skutta ner till affären en snabbis också.

Inget märkvärdigt har hänt idag. Tiger började leka med mitt äpple idag och rulade det genom hela vardagsrummet precis innan jag tog mig till bussen. Knutte har börjat äta vanlig kattmat... hallelulja! Tidigare har det varit lyxmat som kostar skjortan. Dessvärre vägrar Tiger nu efter att ha fått äta lyxmat för att vi inte orkar ha olika. Så ja, jag ska prova med någon annan smak den här gången. Håll tummarna.

Var på IKEA igår med mamma. Mysdag!! Hon ville prova ut en soffa och lite annat smått och gott. Jag behövde en brödkniv. Mamma visste egentligen vilken soffa hon ville ha så fdet gick ganska fort. Men jag kom hem utan kniv, det fanns ingen som föll mig i smaken. Så konstiga handtag. Men jag fick med mig en massa saken hem ändå, nästan bara nödvändiga saker. Jag hittade en hylla som vi ska sätta ovanför sängen (när vi målat/tapetserat om) och lampor till det. Pengarna rullade iväg, inte mer än jag trodde dom skulle göra som tur var.

Mer än så kommer jag inte på. Gör jag det så återkommer jag. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback