Hösten 2002

2010-01-29 @ 12:34:17
Utdrag ur min dagbok:
Sen har vi det värsta... Adde. Suck. Upptagen. Han har juh värsta fina flikkan så man kan juh inte direkt sno honom... Dom har typ vart tesammans i ett år bah hallå d e d som e så himmla jobbit. Sa d till Frida idag satt... Men grejjen e juh den att jag hela tin tror att d kanske kommer bli nåt å jag vill juh tro d... För jag uppfattar d hela tin som d... Som idag när jag å Frida dansa... Han kollade bara på mig... Inte på Frida.

Tror jag ska sluta förneka att jag en gång i tiden har vart en fjortis. I alla fall lite. Fick mig ett gott skratt hur som hellst!

Mina aningar om att det skulle bli något stämde i alla fall ganska bra. Här är vi, 7 år senare, Adde å Jag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha vad gulligt,

"tesammans i ett år bah hallå d e d som e så himmla jobbit"



Söt..

Jo vi har nog allt varit fjortisar... kanske ganska mycket.

:)

KRAM!

2010-01-29 @ 14:16:53
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-30 @ 18:31:04
Postat av: Maria

Haha, ja, jag är gärna din bibel då! :D



Trevlig lördagskväll!

Kram

2010-01-30 @ 18:32:17
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback