Slut

2010-01-17 @ 22:48:47
Då var den här helgen över. För en gångs skull känns det inte som om den var för kort. Dock var jag även ledig i fredags, vilket jag tycker att man alltid ska få vara, så det hjälpte till en hel del! Igår hamnade vi hos Jajja och Dida på singstar. Lättövertalade som vi är så hamnade vi på telegrafen tillslut. Helt tomt på folk men jag hade faktiskt riktigt kul! Det är sällskapet som gör kvällen.
Idag började allt väldigt segt. Andreas kom inte upp förns 11.30 när han pappa ringde. Vid 2 kom min käre pappa och böjade hjälpa oss med diverse eljobb. Så nu har vi lampa i vitrinskåpet och ett eluttag till i matsalen. Dock hann vi inte klart med allt så nu ligger det både kablar på golvet och hängandes i taket, sladdar överallt skulle man lugnt kunna säga. Andreas skulle fortsätta på tisdag och så hoppas vi att pappa har tid astt sätta dit utttagen snart. Men inom en snar framtid kommer det att sitta bredbandsuttag på kontoret och ett antennjack i sovrummet. Dessutom kommer det inte ligga några sladdar på golvet i hallen!! Mestadels har helgen präglats av fix oxh don, så som jag äskar att ha det, helt enkelt.
Andreas pappa kom på eftermiddagen och lagade fantastisk mat. Det var riktigt trevligt. Det kommer nog bli ett återkommande inslag med söndags middag. Nu ska jag dricka upp mitt te och sen blir det sova. Klockan ringer ju tyvärr tidigt imorgonbitti igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback