Snökaos?

2010-01-27 @ 17:08:41

Kom just på att jag ska och träna ikväll! Hade helt glömt bort det. Dagen blev ju lite annorlunda när man slutade 12.

Kaos med pendeln idag i alla fall. Inte på grund av snön dock, utan det var sigalfel i karlberg. Mitt tåg var nästan 20 min sent så jag missade anslutnignen i västerhaninge och blev ännu senare. Skulle till banken så det blev liet stressigt när jag klev av eftersom tåget stannade på perrongen 5 minuter innan jag skulle vara på banken. Men men, det gick bra ändå.

Min klasskompis skulle ta med sig klockorna till skolan imorgon så att jag fick titta på dom. Aaah... förväntansfull! Lägger upp bilder imorgon om jag ska ha dem.

Nähä om juag ska ta och göra lite mat då innan man tränar kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback