Surt.

2010-01-12 @ 16:51:43
Vilken bajskväll det blev helt plötsligt.

Andreas är på väg in till stan och ska se Avatar, en film som jag har tyckt verkar toktråkig. Av vad folk som sett den har berättat och trailern på tv så har jag inte blivit ett dugg intresserad. Dessutom är jag sur över att Andreas alltid vill se filmer som inte intresserar mig och istället går med sin bror och hans tjej. Vilket gör att dom sitter och pratar om filmen när vi träffas och att jag och Andreas aldrig går på bio. Nu när Andreas har satt sig på tåget så kollar jag in trailern på Sfs hemsida och helt plötsligt väck något intresse för det hela. Filmen verkar bra, eller i alla fall bättre än vad jag trott tidigare. Jag hinner inte in till stan innan den börjar så jag får bli hemma.

Dessutom så skulle jag har åkt och simmat med svärmor, men hon hade fått förhinder så det blev inget av. Sitter och funderar på att åka upp ändå trots att jag hellst skulle slippa bussen och att simma själv. Jag ska packa väskan i alla fall så får vi se hur det blir.

Det bara blev så otroligt bittert helt plötsligt och det var inte alls så här jag hade tänkt mig att min kväll skulle bli. Aargh! Motivationen förr ner under nollan nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hello..

varför känner jag igen mig så mycket.

Haha.

Hoppas du fick en bra kväll endå!



kram

2010-01-13 @ 17:41:54
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback