Var det slut nu?

2010-01-31 @ 21:15:37
Helgen började med tvättsugan 07.00 lördag morgon och melodikrysset vid 10. Det var svårar den här veckan. sen var det kalas resten av dagen. Mycket trevligt! Fika med alla föräldrar och min farmor, lite dricka på kvällen. Jag var dock nykter, var inte sugen och så var det så skönt att vakna och inte vara bakis. Me like! Så idag har vi vart iväg på promenad runt på alhagen, det var så fantastiskt väder! Jag har funderat länge nu på vart nynäshamns "ankor" bor på vintern när svandammen är frusen. Nu vet jag att 2 änder och 2 sothöns bor på alhagen med 5 svanar. Om någon kan svara på vart resten är så skulle det vara mycket uppskattat. Har mängders med bröd här hemma!

Det blev lunch på Estö-thaien och sen en sväng förbi utanför ett hus som vi kanske är lite intresserade av. Tar mer om det någon annan gång, inget är bestämt, vi såg det på hemnet och funderar på att boka in en visning. Middag hos svärföräldrarna och några rundor Twister. Det gick inte lika bra nu som när man var yngre men bättre än när man är full, ja Twister alltså inte middagen. Nu är vi hemma igen och jag ska uppdatera hjärnan lite på vad som gicks igenom i skolan i fredags och sen ska jag sova.

Och åter igen så snöar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback