New girl with coffeestain

2010-07-13 @ 19:02:46
Äntligen är jag tillbaka! Behöver inte längre åka hemifrån för att kunna hålla er uppdaterade.

Började jobba igår. Hej och hå säger jag bara! Det är mängder att lära på så kort tid. post som ska sorteras i 2 miljoner högar och delas ut till diverse personer runt om kring på företaget och jag har ingen aning om vem som är vem och vem som ska ha vad. Mail som ska svaras på och samtal som ska kopplas. Fakturor som ska scannas, verifieras och arkiveras. Det är en djungel och den ska jag klara helt själv från och med måndag. Det är bara till att göra så gott jag kan. Vet inte om jag tycker det är värt att missa sommaren för det här men det blir nog bättre om ett tag. Får ju i alla fall träffa Fröken Jonsson varje dag och i och med det så inser jag faktiskt att jag saknar mina tjejor mer än jag anat. Ska bli kul att träffa dem snart igen!

Nu har dagens huvudvärk infunnit sig så jag ska ta och dricka en massa vatten, ta en värktablett och stoppa något i magen tror jag.

But I'm back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback