Twilight-hysteri

2010-07-03 @ 23:09:54
Jag måste erkänna, jag är faktiskt fast. Kanske inte ens i närheten av många andra men jag har fastnat. Såg filmerna för någon vecka sedan och nu har jag även läst de två första böckerna. Vill se nya filmen imorgon men får se hur det blir med den saken. Vill se filmen innan jag läser boken. I vanliga fall läser jag först men eftersom filmerna har varit så bra så blir böckerna bara bättre istället för att böckerna är bra och filmerna sämre. Kommer nog läsa dom sista böckerna innan filmerna dock, kommer inte orka vänta. Tog mig tre dar att läsa dom första två, extremt svåra att lägga ifrån sig faktiskt. Man vill bara ha mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback