Godmorgon alla morgonpigga

2010-06-06 @ 08:46:19
Och alla ni andra också såklart!

Söndag morgon igen och jag har varit urkass på att uppdatera, jag skäms lite.

Det var studenten igår, galet mycket folk ute på stan, där bland vi. Först på dagen alla flaken då man själv stod och insåg att det är 5 år sedan man själv stod där och skrek och dansade, sen på kvällen alla glada fyllisar som går och sjunger. Vi började med grillning hos svärföräldrarna, studsmatta, twister och boule. Sen vet jag inte vad som hände men vi hamnade utanför Freja för att när det stängde driva runt i centrum som ett gäng 15 åringar. Någon gång mellan 2 och 3 kom vi hem och gick och la oss.

Tidigare i veckan var jag på esteternas sommarshow. Den var okej, men som gammal estetare själv så tycker man självklart att sin egen var bättre. Mycket bättre. Men vår klass fick även höra att vi gjort den bästa, om inte någonsin så i alla fall på väldigt länge.

Dagens upplägg har jag inte riktigt kommit fram till. Just nu kör jag tvättstuge-racet och sen bör jag köra en omgång i resten av hemmet. Jag får se till att göra det innan min käre sambo vaknar för då ska vi ut i solen. Han tyckte ju det här med grogg var väldigt gott igår så jag har nog tillräckligt med tid på mig.

Kommentarer
Postat av: Therese

men hallå, inte så konstigt, Vi ÄR ju bäst! ;)

2010-06-06 @ 10:35:17
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback