Min "tomt"

2010-06-29 @ 19:09:58
Jag har ingen tomt egentligen som de flesta vet men jag får göra det bästa av situationen och pyssla med min pytte-balkong.
Närmast morötter och dom stora är potatis, eller i alla fall blast.

Jordgubbar, har hittat 4 kart hittills

Petuniorna som blev riktigt fina tillslut

Örthörnan som verkar ha svårt att ta sig

Detta ska föreställa rädisor. Planterades om idag och jag vet inte om dom tar sig, för tillfället är dom väldigt trötta.

Resten av dagen har jag legat på solaltanen hos svärföräldrarna. Börjar få till en fin bränna. Brände mig dock på rumpan och jag ska inte sticka under stolen med att det gör ganska ont. Men huden sitter kvar och jag behöver inte åka till akuten den här gången. Så jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback