Mys i solen

2010-06-28 @ 21:46:22
Sitter faktist nu utan plåster i ansiktet. Befriande känsla! Där skadorna är/var är det nu bara rosa, några få skorpor är kvar. Men plåstrena har suttit på under dagen så jag har kunnat vara ute och njuta av solen, 2 cm lager med spf30, jätte glasögon och ansiktet vänt från solen har gjort att jag har sluppit hatten vilket och fått mig en ordentlig bränna på ryggen. Me like! Känner mig återigen lite mer som mig själv. En sväng i hamnen och kulglass på hamntrappan. En bra dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att det läkte så snabbt! Brännskador är otäckt, och fy så ont det måste gjort!

Kram

2010-06-29 @ 07:31:32
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback