Nackdel med att vara kvinna

2010-06-08 @ 16:32:42
Ibland önskar jag att jag inte var kvinn. Som i morse till exempel när jag har sådan djälvulusisk mensvärk att jag knappt kommer ur sängen, inte kan stå upprätt och gråter mig igenom en dusch innan jag petar i mig värktabletter, sjukanmäler mig och stupar tillbaka ner i sängen.
Då är livet inte så kul och man är inte speciellt kaxig. Alldeles för många värktabletter senare lyckas jag ta mig till "jobbet" i alla fall. Inte så många tabletter att det skulle vara farligt utan för många för att jag ska tycka det är okej.
Tack min älskade för att du var så förstående när jag fräste åt dig imorse!. Love you longtime!

Kommentarer
Postat av: mimmi

tack fina fina du!

2010-06-09 @ 21:39:14
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback