Lalallalalala

2010-03-30 @ 22:59:03
Jag älskar min nya telefon!! Den är så bäst. Och fin och fantastisk och alldeles underbar. Bästa luren jag haft tror jag. Dessutom börjar jag få ordning på alla inställningar och sånt nu också. Det enda som jag känner att jag måste fixa ganska pronto är alarmet. Helt galna signaler som skrämmer vettet ur en till och med när man är vaken. Men det blir nog bra. Åkte ner på stan och köpte ett snyggt fodral till den också så att den inte ska bli repig och ful. Ett hel vitt i skin som luktar väskaffär. Det blir en invisible shield sen till skärmen med.

Bästa med telefonen var nog att den var på typ italienska när jag startade den. Manualen är på samma språk den. Efter mycket letande fram och tillbaka så lyckades jag i alla fall få den på svenska. Liiite lättare att förstå då för min del.
Men nu är lilla Sara så trött så trött....

Kommentarer
Postat av: Therese

åh jag älskar att pilla med nya mobiler...

invisible shield har jag på min iphone med och de är faktiskt riktigt bra. Var skeptisk först men man märker ingen skillnad =)

2010-03-31 @ 09:48:40
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Sandra

men vadå, kan du inte italenska ;)



Jaa bor man i lägenhet är de ju inte lika lätt och förvara växter o sånt på... =/

Innan vi flyttade till huset hade ja inte alls nåt intresse för plantering o dyl. Men nu, man vill ju ha de fint runtomkrin sig :D

2010-03-31 @ 21:02:22
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback