Och så den där pumpen igen!

2010-03-16 @ 20:32:31
När jag kom hem i eftermiddags/kväll så dånar akvariepumpen i hela lägenheten. Någonstans kommer det in luft, måste ha nya packningar! Det bubblar och låter lite oroande faktiskt. Håller återigen sten koll så att den inte springer läck. Hade slutat oroa mig sen förra gången. Har inte råd att köpa en ny just nu. Andreas skulle kolla på den när han kommer hem, hoppas han lyckas fixa den som sist.
Har börjat med löneadministration nu i skolan. Inte jätte spännande än så länge. Vissa saker är jätte intressanta men skatteavdrag var inte direkt en hit. Imorgon ska vi börja jobba i programmet så jag hoppas att det blir roligare då. för både idag och igår så har det varit bara teori och prat. Hoppas!
Nä om jag ska gå och handla kanske.

Kommentarer
Postat av: Sandra svarar

jaaa dom e sååååå goda :D



jag kan skicka några på posten ;)

2010-03-16 @ 21:06:06
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback