Måndag

2010-03-08 @ 21:11:23
Hittar inte ord till att skriva något som skulle vara intressant att läsa.
Det som kan vara värt att skriva om är väll killen som stog och sjöng på tunnelbanan i dag när jag åkte till skolan. Det var inte vackert och jag vet inte ens om det kan kallas för sång. Yla skulle nog vara en bättre beskrivning. Celine Dions "I've been touch by an angel" kanske inte världens bästa låt att ta sig an om man inte kan sjunga, ingen Celine-låt är väl det egentligen. Till det hela hör att det var en ung kille som inte verkade vara speciellt vrickad i övrigt. Tror nog mest att det var någon sorts provocering och ploj-grej, men roligt var det. Om inte inspelningen på mobilen hade blivit så dålig så hade jag delat med mig av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback