Working-girl

2010-05-02 @ 20:04:25
Det sitter en ganska stor pinne i hjulet till det lilla ganska stora vi skulle göra idag. Vi kan inte bestämma oss om hur vi vill göra längre. Sur.
Imorgon börjar praktiken! Ser fram emot det samtidigt som jag är lite nervös och pirrig. Är nog mest för att jag inte vet hur det kommer vara att jobba med det jag utbildar mig till och om jag egentligen kan något av det. Skönt i alla fall att få vara på hemmaplan igen och slippa pendla. Det börjar jag med först i augusti igen.

Fick majoriteten av fönstrena putsade idag! Nöjd. Sen kom solen och visade hur flammiga de var, mindre nöjd.

På valborg hamnade jag på en hemmafest med jätte gamla kompisar. Vi har inte setts på minst 2 år och då endast som hastigast. Halv 4 var jag hemma i lördagsmorse, nykter härligt nog. Jag bjuder på en härlig fyllesnack från en av de andra dock...

Maki: Robin har sagt att jag är alkis. Det är det bästa jag vet!
Jag: Att du är alkis?!
Maki: Nä, min granne hade en båt som vi var ute med förut.
Bobbo: Vad tyckte du om XXX's flickvän då?
Maki: Hon var sååå 2008. hon såg ut att vara född igår.

Kommentarer
Postat av: Elin

det var ju superroligt att ni kom ju! :D

2010-05-03 @ 20:04:38
URL: http://elinsofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback