Ingen rast, ingen ro.

2010-11-24 @ 22:19:39
Jag har bara inte tid. Inte med något.
Projektet ska vara inne på fredag kl 12 och jag vet faktiskt inte om vi hinner färdigt.
Presentationen ska göras på torsdag nästa vecka och den har vi inte börjat med än.
Praktiken börjar den 6/12 och jag har fortfarande inte hittat någonstans att vara. (Fick nej på intervjun av flera anledningar, dock ej kompetens, om jag missat att skriva det, skulle återkomma vid nästa tillfälle.) Får dock vara hos Svärmor igen men det kan ju tyvärr inte leda till något framtida jobb. Bättre där än ingen stans. Och där vet jag ju att jag trivs!
Första advent i helgen med pyssel och julbak. Det ska upp gardiner och stjärnor och bakas lussebullar och pepparkakor.
Måste iväg till Haninge, Cykeln ska in i förrådet, Andreas har julbord med jobbet och mitt i allt detta så ska vi ha tid att träffa varandra och umgås! Jag önskar att mina dygn var några timmar längre och att jag inte behövde sova så mycket som jag gör.

Var sak tar sin tid och det går bara att göra en sak i taget. Nu... Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback