"Ledig" igen

2010-11-01 @ 17:57:40
Vilken soft vecka jag har haft. Mån-Tis=Studiedag, Ons=Tenta, Tors-Fre=Studiedag, Lör-Sön=Ledig, Mån=Halvdag Tis=Studiedag Ons=Halvdag och så fortsätter det bara. ALla studiedagar ska ju dock egentligen spenderas till annat än att vara "ledig". Så blir det inte alltid.

Andreas var för en gångs skull ledig i helgen och den blev riktigt mysig. På fredagen gjorde vi stan, jag var hos tandläkaren, frisören (ska försöka ordna lite bilder till imorgon) och sen ordnade vi massor på banken. Avslutningsvis blev det middag hos svärföräldrarna. Lördagen spenderades på höstmarknaden med svärmor och sen blev det middag hos oss, lagad av Andreas far. Lammstek och potatisgratäng. Avslutades på hemmafest hos en av Bobbos vänner. Söndag blev tvättstuga, födelsedagsfika hos Andreas mormor och morfar samt kvällssmörgås hos Johnny, Vera och Aeris. Kunde inte bli mycket bättre! Älskar våra helger tillsammans, önskar bara att det var fler!

Imorgon borde jag grejja lite saker som jag borde fixat tidigare men har ingen direkt lust. Får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback