Mycket för en dag, känner mig låg.

2010-11-18 @ 17:11:50
Förra tentan gick nog så åt h*lvete som det bara gick. Har aldrig fått så dåliga resultat på ett test. Jag är en av alla som lämnat in för överklagan, tycker inte att bedömningen är rätt. 20/38 i klassen blev underkända. Verkar inte riktigt vara eleverna det är "fel" på eller hur. Räknar inte med att jag kommer få igenom överklagan heller så det är bara att börja plugga till omtentan.

Tentan idag gick desto bättre. Kände mig inte osäker på något direkt och räknar skarpt med godkänt och troligen också VG (vilket är högsta betyg).

Intervjun för praktiken gick ganska bra tycker jag, det gick så snabbt att jag inte riktigt hann reflektera över det. Svar skulle komma igår eftermiddag eller idag men än har inget kommit. Håll mig på halster lite till vettja!

Sen står jag inför en tuff period. Vet inte hur jag ska hantera den. Som det kontrollfreak jag är så har jag extremt svårt för att ta saker och ting som det kommer och hoppas på att det löser sig. I det här fallet är det det enda som är möjligt. Jag kan inte planera och bestämma hur det ska gå och det sliter mig i bitar och får mig att må så fruktansvärt dåligt. Det går dessutom inte bara ut över mig vilket gör det hela ännu värre. (Jag vet, mina älskade flickor, att det bara är upp till hur jag känner och mår, det har ni gjort klart för mig och jag älskar er för det. Men jag kan inte hjälpa att jag känner som om jag förstör för er med.) Skönt att det är ett tag kvar tills dess! Innan dess har jag flera andra huvudbryn att ta tag i.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, det lät inget vidare det där. Det verkar ju som att dina tjejer har förståelse och då ska du inte må dåligt över det Sara. Kontrollfreak eller ej liksom. Viktigast att du mår bra :)

2010-11-19 @ 15:59:48
Postat av: Annica

fin blogg ;)

2010-11-19 @ 16:19:29
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Söta du.. Jag lovar att du inte "förstör" nåt! Tänk bara på dig själv! Vi står bakom ditt beslut till 100%!

2010-11-20 @ 00:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback