Renovering

2010-11-04 @ 19:29:01
Jag har börjat utveckla ett större missnöje jämtemot min nya granne. Vare kväll runt 18-19 börjar han renovera. Och det är inte lite heller. Han bankar och slamrar och dunsar och dundrar på andra sidan våran vardagsrumsvägg. Och så håller han på fram tills man inte får väsnas längre. Idag slipar han med slipmaskin. Och så härligt som det är med att bo i betonghus så vandrar ju ljudet i väggarna så det är inte lugnt och tyst i något rum. Vi får ge igen när vi sätter igång med köket. Om vi nu bara får tag på föreningen. Andreas har försökt ringa till ordföranden i typ 2 veckor nu och får bara "numret du har ringt kan inte nås för tillfället" så idag var jag till och med över och plingade på, ingen hemma. Nu har jag "givit order" om att han ska gå vidare till vice ordförande. Jag vill nämligen ha ett okej från föreningen innan vi börjar. Jag hade som krav att det skulle vara klart till jul, men jag tror att jag kan glömma det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback