Symässa

2010-11-05 @ 16:50:13
Var på älvsjömässan idag med mamma. Det är sy-mässa den här helgen så vi tyckte det kunde vara mysigt. Det var tyvärr inte så mysigt, eller ja att få ensamtid med mamma var mysigt men själva mässan var så full med folk att man inte såg in i montrarna om man inte slogs. Så vi knallade runt några varv och sen åkte vi hem. Skönt att inte bara sitta hemma i alla fall. Hade tänkt putsa fönstrena när jag kom hem men det var så förbenat kallt att jag inte hade någon lust längre.

Hämtade ut min älskade klocka som varit inne på lagning. Jag lämnade in den för kostnadsförslag men den kom tillbaka lagad. Har råkat ut för det flera gånger, fattar inte vad som är så svårt med att endast se vad det skulle kosta att fixa. Det blev hur som helst billigare än att köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback