Tummen upp

2010-11-15 @ 15:14:14
Oh, en sån där dålig dipp igen! Inte ett inlägg på nästan en vecka. Ska på intervju i Tullinge i alla fall för praktikplats. Får se hur det går.

Vi har fått tag på föreningen angående köksrenoveringen och vi får ta ner väggen, bara vi skriver på att vi tar på oss ansvaret ifall något skulle inträffa. Annars var det bara tuta och köra. Så nu ska vi bestämma oss för luckor och grejer och beställa det, riva ner den gamla sk*ten och dra igång. Får se hur lång tid det tar innan vi får den foten ur arslet. Andreas har lovat mig att det ska vara klart senast i februari. Om vi kunde ha det klart till Andreas födelsedag så skulle jag vara väldigt glad.

Annars så har jag tenta på torsdag igen. En riktigt skum kurs och jag vet inte riktigt hur jag ska plugga på något så luddigt som projektmetodik. Jaja Det ska nog gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback