Extremt duktig

2010-10-26 @ 14:28:19
Men inte på det jag borde göra. Utan på att skjuta upp det jag borde göra och strunta i det. Varför gör jag alltid så? SOlen skiner och jag vill hellre gå ut och ta en promenad men istället sitter jag här och gör ingenting. Jag borde verkligen plugga! Men jag bara skiter i det och istället stiger paniken inför imorgon. Det är dessutom inte det enda jag skiter i... Fan vad jag känner mig värdelös just nu... Tyvärr hjälper det ju inte utan jag bara fortsätter skita i det. Tror att det kan ha att göra med att jag inte har den minsta aning om vad det är jag behöver plugga på. Det har varit en ruskigt lång och stökig kurs, har inte hängt med alls eftersom jag även måste tänka på praktikplatsen, projektet och sedan ytterligare en grej som inte riktigt har med skolan att göra. Jag orkar faktiskt inte. Och då skjuter jag bara upp det till det är försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback