Kanonkväll!

2010-10-24 @ 11:12:38
Tack så jätte mycket för igår ni som var med! Jag hade super mysigt.

Meny
Förrätt: Baconlindad halloumi
Varmrätt: Lövbiffsrullader med bacon och mozzarella, till det serverades hemmagjord Pommes chateau
Efterrätt: Frusen vaniljvisp med Daim

Maten blev bra, sällskapet gott, och stämningen underbar. Det här måste vi göra om! Dessutom lyckades vi hålla undan ganska bra med disken så det är nästan inget att ta hand om idag, vilket vi gillar skarpt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Borde plugga, men det har jag ingen lust med. Inte just nu i alla fall. Hade behövt putsa fönstrena men det känns som ogjort arbete när det regnar ute. Vi kom väll i säng vid 2 i natt tror jag så när jag vaknade var klockan redan halv 9 vilket är väldigt sent för mig. Hjälpte Andreas stryka hans skjorta och putta iväg honom till jobbet. Fortsatte med Disneydags och Bumbibjörnarna för att följa upp med Micke och Molle 2. Nu är jag här.

Bjuder på lite bilder från bordsdekorationen igår, bara för att jag blev så otroligt nöjd med den.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt <3

Ta hand om dig!

2010-10-25 @ 19:34:03
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, det där var ju du en hejare på. Förstår att du blev nöjd!

2010-10-26 @ 11:35:21
URL: http://elinsofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback